wtorek, 2 grudnia 2014

Liściaki:)

Na pożegnanie jesieni:
Cześć jestem Pani Jesień, przyszłam bo w październiku  mam urodziny. Ubrałam się w liściową suknię i założyłam opaskę z liścia, zgadnijcie z jakiego drzewa...
***
Mój synek i ja idziemy w dal, dal, dal, dal, po jabłka, w dal, dal, dal!
Już mamy jabłka i idziemy w dal, dal, dal, do parku, w dal, dal, dal!
***
Jestem Pani Jesień, a nazywam się Eliza i jestem z liści.
Mieszkam w lesie i żywię się liśćmi, wszyscy mnie lubią.
Zawsze głaszczę psy i koty wiatrem.
Ciągle podrzucam ludziom grzyby.
Bardzo lubię wszytkich i inni mnie też.
Cześć! Jestem Mrs Autumn! ... Mam tak na imię, bo moja mama pochodzi z Wielkiej Brytanii i jesień to po angielsku autumn. Jesień kojarzy się z liśćmi, a ja mam zawsze sukienki z liści. ... Kto wie, może kiedyś się spotkamy...
***
Stoi sobie Grześ 
i nie boi się mówić cześć.
Widzi wiewióreczkę, 
w domu trzyma sobie teczkę...
***
Mój ludek nazywa się Zgredek.
Ma dziwną czapkę i liściową bluzkę.
Na nogach ma paskowe spodnie.
Mówi HA HA HA TAŚMA
i HURA HURA PADA SŁOŃCE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz